wat voor laptop moet ik kopen om het spel mw3 er op te kunnen spelen?

- wat voor videokaart moet er in zitten, wat voor processor en hoe duur licht de prijs ongeveer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je Call of Duty: Modern Warfare 3? Maak er alsjeblieft een gewoonte van dit soort informatie ook te vermelden.

Antwoorden (1)

Minimum Requirements:

CPU: Intel® Core™ 2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 processor or better
RAM: 2GB RAM
VGA: Shader 3.0 or better 256 MB NVIDIA®GeForce™ 8600GT / ATI® Radeon™ X1950 or better
DX: DirectX® 9.0C or later
OS: Windows® XP / Windows Vista® / Windows® 7
HDD: 16 GB free hard drive space

Dit is echter wel het minimum, maar dit betekend dat je op bijna elke nieuwe laptop dit spel wel KAN draaien.

Ligt ook aan je budget, koop je een laptop van 500€ dan ga je het krap krijgen. Let vooral ook op dan je geen Intel HD graphics troep neemt als je op je laptop wil gamen.

De Minimum Requirements die ze aangeven zijn echt verouderde hardware. De Videokaart die ze aangeven de 8600GT komt uit 2007(!).

Een laptop die MW3 draait heb je vanaf rond de 4 a 500 euro al maar dan mik je wel op de onderkant van de specs die aangegeven zijn. Ook al zit je er wel boven dan speel je op low-settings om het vloeiend te draaien.