Wie weet een gratis programa om audiostream op te nemen en gelijk in MP3 formaat, per nummer op te slaan.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Ik zou persoonlijk audacity proberen want daarbij kan je eigenlijk alles opnemen wat er op je computer gebeurd (qua audio dan). Je moet misschien wel wat configureren en als dat niet werk kan je ook gewoon je line-out met je line-in verbinden en dan zou het moeten werken. audacity is gratis en te verkrijgen voor:
- Windows® 98/ME/2000/XP/Vista
- Mac OS X
- Linux/Unix
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
deze werk zeer goed ;)
ZIe Link :
http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/free-youtube-to-mp3-converter.htm