Dropbox gebruiken op de PC op het werk. Moet ik daar dan eerst dropbox installeren?

Ik heb thuis dropbox geinstalleerd. Nu leek het mij handig dat ik mijn bestanden ook op mijn werk kan inzien en wijzigen. Ik kan ze wel inzien via inloggen op dropbox.com, maar ik kan ze na wijzigen niet opslaan in dropbox.
Kan dat alleen als het programma ook op die PC geinstalleerd is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.4K

Antwoorden (2)

Je kan afzonderlijke makken en bestanden delen met iemand zonder dat deze dropbox heeft geinstalleerd. Hiervoor moet je op de compu waar je dropbox op hebt geinstalleerd inloggen op de website. Met je rechter muisknop op het bestand en daarna delen via de email op je werk.
Om echter volledig gebruik te kunnen maken van de dropbox functionaliteit is het handiger om dropbox ook te installeren op je werk.
Als je dat op je werk doet onder een ander account (en al je bestanden van je thuis dropbox deelt met dat nieuwe account) krijg je er meteen wat extra opslagruimte bij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het bestand gedeeld en zal morgen op mijn werk kijken of het goed gaat. Ik denk niet dat ik op mijn werk dropbox mag installeren.
Bezoek www.dropbox.com en login rechtsbovenaan.
Dan kan je direct bij je bestanden zonder wat te downloaden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat weet ik. Maar zoals in mijn vraag staat, kan ik de bestanden niet wijzigen en opslaan in dropbox.