ik heb een PDF bestand wat ik heb geconverteert naar EPUB voor mijn ereader. Nu horen regels 1-3-5- etc bij elkaar en 2-4-6 etc.. hoe op te lossen?

Het is dus zo dat de regels om en om gaan. Ik heb het bestand geconverteert met calibre.. en daarin zijn allemaal opties, maar niet een lijkt het probleem op te lossen..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

mogelijk heb je het originele PDF bestand nog.
en kan je deze als PDF op de ereader zetten, de meeste ereaders kunnen namelijk een PDF bestand gewoon weergeven, dan zullen de regel gewoon op hun plaats blijven staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel vreemd dat je PDF's door elkaar worden gehusseld.
nadat er een epub bestand van is gemaakt.
ik neem aan dat je dit met de computer doet, dus het is niet met zekerheid te zeggen dat dit een fout van je ereader is.