Hoe kan het dat de iconen van de webpagina`s verwisseld zijn?

Ik heb al een tijdje problemen met de jumplist van Windows 7. Het vak: vaakgebruikte site`s is weg. Nu is het zelfs zo dat als ik Google open er voor Http:// het icoon van Twitter staat en bij Twitter het icoon van Google. Ik heb al op verschillende website`s het probleem voorgelegd, maar we komen er niet uit. Omdat ik geen CDRom van Windows 7 heb wil Microsoft me niet helpen. Heeft iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ik denk dat je browser een beetje in de war is. Heb het zelf ook wel eens gehad, maar me er niet zo aan gestoord. Je zou kunnen proberen tijdelijke bestanden en cookies te verwijderen en eventueel uw favoriete pagina's en ze vervolgens er weer opnieuw in te zetten.
Ben benieuwd hoe dit voor u afloopt, op dit moment weet ik even niet meer.