Ik krijg een Acer laptop met dual-core processor, als ik games speel en internet is dit dan goed of gaan de games dan traag? De RAM geheugen is 6GB.

Acer 7250G-E456G50Mi - AMD E-450
AMD dual-core processor E-450 (1.65GHz, 1MB L2 cache), Microsoft® Windows® 7 Home Premium 64bits, Microsoft® Office Starter 2010, 43.942 cm (17.3 ") High Definition+ 1600x900 pixel resolution, high-brightness (220-nit) Acer CineCrystal™ LED-backlit TFT LC

Toegevoegd na 15 minuten:
Ik speel alleen gedownloadde games en dus geen cd-rommen. Zoals Minecraft en dat soort dingen en op internet Runescape ofzo (Niet op dit moment maar misschien wel weer is)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Er zit een hele slechte GPU in dus nieuwe games soepel draaien zal niet tot matig lukken.

http://www.notebookcheck.net/AMD-Radeon-HD-7470M.67752.0.html

CPU en RAM zijn van ondergeschikt belang bij gaming bijna alle prestaties hangen af van de GPU.

Toegevoegd na 14 seconden:
GPU=videokaart.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat bedoel je met downloads? Als dat games zijn die je ook in de winkel kan kopen zoals Modern Warfare heb je gewoon een goede videokaart nodig. Voor online games heb je helemaal geen goed laptop nodig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe dan ook vergelijkbaar met andere laptops is het niets spannends qua gaminghardware.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij bedoeld deze persoon alleen downloads in de zin van mmo s, browsergames en minecraft. Alleen kan ik dat niet met zekerheid bevestigen