Email verwijderen ipv archiveren, hoe doe ik dat?

Ik werk met de 'Mail' app van Apple. Ik ben ingelogd met mijn Gmail account, maar steeds als ik over de email 'veeg' staat er ik een blauw vakje; archiveren. Hoe kan ik hier gewoon 'prullenmand' neerzetten?

7 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Om een email te verwijderen in plaats van te archiveren, klik je op de email en selecteer je de optie 'Verwijderen'. Afhankelijk van je emailprogramma kan deze optie verschillende namen hebben, zoals 'Verwijderen' of 'Weggooien'.
Bronnen:
een maand geleden