iPod kan geen liedjes meer downloaden. Hoe los ik dit op?

Ik heb het programma Music Studio voor iPod touch (3e generatie). Sinds kort hebben mijn apps geen plaatje meer op het homescherm, maar dat is geen probleem, want als je erop klikt doet ie het wel gewoon. Via de mail stuurde ik naar mezelf muziek zodat ik die kon downloaden naar Music Studio, alleen nu doet ie niks, ik kan de liedjes ook niet aanklikken. Je ziet alleen de naam van het liedje verder niets. Mischien weet de iPod niet wat hij ermee moet doen omdat hij denkt dat ik geen Music Studio meer heb? Wat moet ik doen? (opnieuw opstarten werkt niet, opnieuw downloaden ook niet.)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Als je de plaatjes van de apps niet ziet, Is het al erg genoeg.
Beste optie herstellen en alles opnieuw doen, Dan werkt hij perfect.
Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan zijn dat je geen krediet meer hebt.
Of je hebt gewoon geen geheugen genoeg meer op je Ipod staan om er een liedje bij te doen.

Als dit niks is, veel succes met de andere antwoorden dan maar he :)