Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Beveiliging opheffen van een word-document?

Hallo

ik heb een Word-sjabloon afgehaald van mijn school maar die is beveiligd tegen wijzigingen. De reden dat ik deze wil wijzigen is omdat ik een groepswerk moet maken met drie personen en niet met 5. Nu staat er een opsomming van 5 namen die moeten opgegeven worden. Dus ik moet 4 en 5 verwijderen.

Maar het document is beveiligd. Ik heb al geprobeerd om afdwinging van beveiliging te starten maar ik heb een wachtwoord nodig dat ik niet heb.

Bestaat hier een tool voor of is het hopeloos zonder wachtwoord?

Versie: Word 2010

MVG

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
42.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

opslaan als, en dan bij extra (rechtsonder) de beveiliging uitzetten. Dat zou het moeten doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee :( Hij blijft een wachtwoord vragen.
Als hij niet met een wachtwoord of met Information Rights Management beveiligd is doe je het als volgt :

Klik op het tabblad Controleren, in de groep Beveiligen, op "Document beveiligen" en klik vervolgens op Opmaak en bewerkingen beperken.

Klik in het taakvenster Document beveiligen op Beveiliging stoppen.

Als er geen wachtwoord op zit of Information Rights Management is gebruikt, zal dit het probleem oplossen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hier bestaat inderdaad een GRATIS tool voor:

FreeWord/Excel Password Recovery.com

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 1 uur:
Dit is de website om dit simpel uit te voeren :

http://www.freewordexcelpassword.com/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding