Waar vind ik de standalone versie van Lightroom?

Ik heb een tijd geleden een licentie voor Lightroom gekocht. Dit betrof de standalone versie, dus *niet* de CC-versie (CC is Creative Commons). Mijn licentie is nog steeds geldig.

Bij de upgrade naar Windows 10 is mijn Lightroom-installatie verloren gegaan. Ik ben nu dus op zoek naar de installatiebestanden van Lightroom.

Waar vind ik de installatiebestanden van de standalone versie? Op de site van Adobe word ik steeds maar naar de CC-versie geleid, maar die wil ik dus niet.

Toegevoegd na 1 minuut:

De volledige naam van het programma is Adobe Photoshop Lightroom. Die naam wordt door de gebruikers niet zo vaak gebruikt, omdat anderen dan al snel (en onterecht) denken dat het om Photoshop gaat. Daarom wordt het pakket meestal kortweg Lightroom genoemd.

Cryofiel
7 jaar geleden
in: Software
1.5K
paulus811
7 jaar geleden
Je zou het kunnen downloaden via Usenet. Met de legale licentie code lijkt me dat geen illegale actie.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@paulus811 Het is een moreel juiste actie, illegaal is het nog steeds.
Cryofiel
7 jaar geleden
Maar ergens moet toch de officiële download van de standalone versie nog te vinden zijn...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
CC staat in dit geval niet voor 'Creative Commons' maar voor 'Creative Cloud' het huidige licentiemodel van Adobe.
Cryofiel
7 jaar geleden
Oh ja, klopt. Hoe dan ook, voor de vraag maakt het niet uit.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Voor de prijs wel :D

Het beste antwoord

Ik zie hier geen CC bij staan:
https://helpx.adobe.com/nl/lightroom/kb/lightroom-downloads.html
SimonV
7 jaar geleden
Cryofiel
7 jaar geleden
Super! Die pagina heb ik zelf niet gevonden... Dank hiervoor!
Cryofiel
7 jaar geleden
Via welke route ben je op die pagina terechtgekomen? Via de routes die ik op de site van Adobe heb gevolgd kwam ik er niet.
SimonV
7 jaar geleden
Geen routes...
Gewoon je vraag ingetikt bij Google:
"Adobe Photoshop Lightroom" downloaden -cc