Ik wil graag zorgen dat de mail die ik op mijn laptop lees, niet opnieuw als ongelezen in mijn iPhone en iPad binnenkomt. Is hier iets aan te doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik kan in mijn email programma aangeven wanneer de mail bij de provider verwijderd moet worden. Ik geloof dat je kan kiezen uit " als hij gelezen is" of " na 1 week " etc. Dit is met het programma Mail op de Imac en mijn mail staat op kpnmail en is een pop-account.
Andersom komt trouwens ook voor: er zijn mensen die de mail juist ook op de ipad binnen willen laten komen, ook als die gelezen is op de andere computer. Bij die mensen moet de instelling van het mailprogramma juist veranderd worden in bijv. " verwijderen na 1 week na gelezen".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Maak er een pop account ipv van imap
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet of het op de iPhone & iPad hetzelfde werkt, maar als ik het verwijder van mijn laptop staat het ook niet meer in mijn mobiel. Als dit niet helpt, wens ik je succes verder!

Groetjed