Hoe kan het dat ik op youtube gelijk wordt door verbinden met een webpagina die niet beschikbaar is?

Als ik een filmpje kijk, wordt ik doorverbonden met een google advertentie webpagina. Maar er staat altijd, deze website is niet beschikbaar. Soms kan ik wel teruggaan naar de vorige pagina om zo het filmpje te bekijken, maar soms werkt dat ook niet. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik niet meer doorgeschakeld wordt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Vaak word dit verooraakt door een mal-ware virus.

Dut kun je oplozen door dit te doen:
1. Ga naar je browser instellingen
2. Zoek naar een kopje 'extensie'
3. Verwijder de programmas die je niet kent
4. Verwijder de bestanden met dezelfde naam als de extensie volledig vanaf je pc

Mvg Mike