Is er een programma / app waarmee je een tablet als "tweede scherm" kunt gebruiken voor een laptop (door verbinding te maken met wifi bijvoorbeeld)?

vraag spreek voor zich lijkt me. Mocht het toch onduidelijk zijn, laat het weten, dan maak ik aanvullingen.

Thecis
7 jaar geleden
in: Software
1.3K
capthavoc
7 jaar geleden
windows of mac ?
en welke versie windows ? Bedenk wel games enzo zal niet echt gaan
je kan teamviewer proberen ?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wellicht kun je wat met Chrome Remote Desktop.
Thecis
7 jaar geleden
Het gaat om een windows computer naar een Android tablet.
Voornamelijke het streamen van beeld, dus teamviewer is daar helaas geen optie in.

Het beste antwoord

Het kan met deze app, T kost geld maar je kan snel wel n .apk vinde van de laatste versie (ik raad je aan om m te kopen inv er wel is updates zijn )

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.idisplay.virtualscreen&hl=nl&referrer=utm_source%3Dgoogle%26utm_medium%3Dorganic%26utm_term%3Duse+android+tablet+as+second+monitor&pcampaignid=APPU_1_yj03V5CdFqyBgAbAl53wBA