Gistere heb ik een foto gemaakt maar die is niet duidelijk (wazig) met welk programma kan ik de foto duidelijker maken?

Gistere heb ik een foto gemaakt maar die is niet duidelijk (wazig) met welk programma kan ik de foto duidelijker maken.

Weet jij het antwoord?

/2500

Wat niet scherp is zal het ook nooit meer worden. Je kan Gimo downloaden. Een programma gelijkwaardig aan Photoshop ( maar gratis) Als je in de filters gaat zoeken kom je scherper en onscherp masker tegen. Hiermee kan je de foto waarschijnlijk wel wat verbeteren.

Helaas, ondanks de vele truukjes die mogelijk zijn zal het nooit beter kunnen worden dan het origineel. Je kan het met software zoals bijvoorbeeld paint.net oppoetsen maar echt beter wordt het er niet op. Paint.net kan je vinden op; http://www.getpaint.net/

Erg onscherpe foto's zul je op moeten sturen naar CSI. Die hebben blijkbaar software die uit een mistbeeld haarscherpe beelden kan maken. In de echte wereld kun je een foto maar een heel klein beetje scherper maken, en dan lijken ze alleen scherper voor het oog. Details die er niet zijn, kun je nooit meer zichtbaar kunnen maken.

photoshop; dupliceer je laag, ga dan naar -> filter ->other -> "highpass" en zet dan de blending mode op overlay. Als je de foto bijvoegt doe ik het voor je.

Als de basis fouto niet goed is, wordt da waarschijnlijk moeilijk. Je kan in windows live fotogalerij gebruiken of picasa. ( gratis) Ander opties zijn adobe fotoshop of adobe fotoshop elements betaalde versies. Als je de fot opnieuw kunt maken probeer dat dan ik denk dat je foto toestel niet goed is ingesteld. Denk aan het bloemetje voor 1 meter afstand en korter of onder het bloemetje voor 1 meter tot oneindig. Frank

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100