Hoe kan ik Microsoft Security Essentials tijdelijk uitschakelen?

Om een software te installeren word gevraagd om antivirussoftware op de computer uitschakelen,
ik heb Microsoft Security Essentials staan maar ik zie geen uitschakel knop?

10 jaar geleden
in: Software
2.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga naar Tab-blad "Instellingen" en verwijder het vinkje bij "Real time Beveiliging..." Vraag: Indien naast MSE een virusscanner heeft (Norton, McAfee ,,,,) moet u deze natuurlijk ook even " uit" zetten. Succes
koraal19
10 jaar geleden
MSE is de enige,heel veel bedankt.

Het beste antwoord

Hallo Koraal19,
Hier hopelijk het goeie antwoord:

Je opent het scherm van Security Essentials en klikt dan op het tabblad Instellingen.

In het linkerdeel kunt u dan klikken op Realtime bescherming-> Daarna kunt u in het rechterdeel alle vinkjes uitschakelen.

Dan het programma installeren en daarna weer die vinkjes uiteraard terug inschakelen.

Gr Maarten