waarom werkt mijn java niet?

Ik speel een browser based game waar java voor nodig is.
Op de website van java kan ik zien dat mijn java werkt en up to date is.

Maar als ik dus bij die game het gedeelte van java open dan krijg ik een java console met daarin
"Loader init".

Hoe kan ik dit probleem verhelpen zodat mijn java hier wel weer doet

Ik heb trouwens windows 7 (84x)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
heb hetzelfde probleem sinds een week. java opnieuw installeren werkt ook niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb er al een maand ongeveer last van nadat ik java update 7 (5) had uitgevoerd. kan toeval zijn. ik heb geen idee maar hoe kan dit...
want ik kan zo geen gebruik maken van java maar hij zegt dus wel op de java website dat java het doet.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
ja, ik heb nu ook jave 7 (5). ben benieuwd naar de antwoorden hier.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
84x... dat klinkt als een spannende futuristische architectuur.

Antwoorden (2)

Volgens de tekst die boven de foutmelding staat kan u h drukken om de help pagina te openen, dit zal u klaarheid brengen over de oplossing.
Desnoods maar u een nieuw printscreen en post hem hier.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb u tip even uitgeprobeerd, helaas krijg ik dan precies hetzelfde stukje te zien als wat ik hierboven als plaatje heb staan.
het ligt er denk ik even aan welke browser je gebruikt ?
maar je kan even kijken bij de addons of extensie
of daar java plugin in zit
deze even verwijderen en dan even terug naar de site
wat wellicht makkelijker is,

is deze tip
ga naar start configuratie
internet opties
geavanceerd
en browser opnieuw instellen
deze reset je browser helemaal terug naar de kale instellingen
dus ook je pasword ed
als je nu terug gaan naar de site van het spel zou hij je weer netjes op de plugin vragen
wellicht werkt dat wel
capthavoc
11 jaar geleden
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
geeft bij mij niet de oplossing. nog andere tips?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik naar die instellingen gaat, is het voor internet explorer. Ik gebruik altijd chrome.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik citeer: "het ligt er denk ik even aan welke browser je gebruikt ?"
Dat spel wat ik doe heb ik ook al geprobeerd op Internet Explorer, Mozilla en Safari geprobeerd.
Helaas allemaal hetzelfde resultaat.
capthavoc
11 jaar geleden
tja dan wordt het wat pittiger denk ik
welk spel gaat het om ?
Het zou kunnen zijn dat je dan op een forum over het spel of zelf van de website
daarover meer zou kunnen vinden ?
ik wil eventueel ook wel wat mee speuren
welke website gaat het dan om ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb al eens contact met die mensen van het spel gehad, maar helaas kunnen ze mij niet helpen. Ze hebben een soort van standaard brief die ze sturen naar mensen met Java problemen.
Elke keer wat ik van ze terug krijg is, dat ik geen Mozilla gebruik en ze zeggen dat ik geen Java heb. Ik heb ze vaak genoeg terug gestuurd dat het geen verschil uitmaakte of ik nu Mozilla gebruikte of niet, dat ik dus overal hetzelfde resultaat kreeg.
Java heb ik ook zeker, want die had ik zelf goed geinstalleerd, dus dat was al helemaal raar. Het gaat om Gosupermodel.nl
Dit is een site waar meiden opzitten gewoon om vrienden te maken en te kletsen enzo.
Ik heb wel eens een topic daar gemaakt, maar bijna niemand heeft dit probleem.
Datzelfde spel kan ik wel bij een andere laptop doen, maar waarom lukt het dan dus niet bij mijn laptop.
capthavoc
11 jaar geleden
zie even bij je pm ?