hoe kan ik in excel de namen van de aslijn veranderen?

Ik heb het voor elkaar gekregen met gegevens van de legenda, maar ik krijg de nunmmers 1 tot en met 6 onder de grafiek maar niet veranderd.
Hoe werkt dit?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Door op de as zelf te klikken opent er een nieuw menu met "As opmaak" Daar kan U oa de begin en eindwaarden aanpassen. Toegevoegd na 6 uur: Bij mij staan daar nu datum te beginnen bij 7/03/2012, dat gegeven kan u niet in de grafiek aanpassen maar in de eerste kolom van uw data sheet. Daar zou ik die datums moeten vervangen door een naam zodat op dat punt van de X-as die naam komt. Excel lijkt moeilijk omdat het zeer veel mogelijkheden heeft maar er is altijd F1 (help) om u op weg te helpen of natuurlijk dit forum. Succes. Toegevoegd na 6 uur: Bij mij staan daar nu datum te beginnen bij 7/03/2012, dat gegeven kan u niet in de grafiek aanpassen maar in de eerste kolom van uw data sheet. Daar zou ik die datums moeten vervangen door een naam zodat op dat punt van de X-as die naam komt. Excel lijkt moeilijk omdat het zeer veel mogelijkheden heeft maar er is altijd F1 (help) om u op weg te helpen of natuurlijk dit forum. Succes.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100