Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een goeie tweedehands MacBook pro kopen?

Ik zoek een mooie goeie MacBook pro kopen maar vind hem te duur dus ik wil graag weten waar ik een mooie goeie tweedehands MacBook kan kopen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
719

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Kijk eens op Marktplaats rond, daar vind je veel tweedehands spullen goedkoper.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op Marktplaats maar ze blijven duur:

http://kopen.marktplaats.nl/search.php?tab_adcount=1034&ds=to%3A1%3Bl1%3A322%3Bl2%3A325%3Bdi%3A%3Blt%3Azip%3Bsfds%3A%3Bpt%3A0%3Bmp%3Anumeric%3Blx%3A92204%3Bly%3A439100%3Bosi%3A2&srt=dd&u=325&g=322&f=&pp=&ts_category_default=&pts=&t=&p=1&stop_force_description_search=&s=&show_thumbnails=&show_summary=&from_searchbox_advanced=1&q=macbook+pro&u=325&g=322&qsf=0&postcode=3037VS&distance=&search.x=0&search.y=0&search=Zoek&ts=on
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Apple producten behouden hun waarde behoorlijk goed. Je betaald dus erg veel wanneer je een nieuwe koopt, maar je krijgt er vaak ook veel voor terug wanneer je hem weer verkoopt.

De prijzen zullen dus niet bijzonder laag liggen bij 2ehands aanbiedingen. Maar de beste plaats is dan om op marktplaats.nl te kijken.

PS: Ik heb wel een iPad 2 in de aanbieding ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik denk eBay of Marktplaats. eBay kan je bieden, en als je goed zoekt, en niemand bied erop, kan je hem krijgen voor 30 euro.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hier is een adres voor gebruikte, soms voor nog geen € 200,- maar ik weet niet wat je te duur vind?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding