Waar kan ik een goeie tweedehands MacBook pro kopen?

Ik zoek een mooie goeie MacBook pro kopen maar vind hem te duur dus ik wil graag weten waar ik een mooie goeie tweedehands MacBook kan kopen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (5)

Kijk eens op Marktplaats rond, daar vind je veel tweedehands spullen goedkoper.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op Marktplaats maar ze blijven duur:

http://kopen.marktplaats.nl/search.php?tab_adcount=1034&ds=to%3A1%3Bl1%3A322%3Bl2%3A325%3Bdi%3A%3Blt%3Azip%3Bsfds%3A%3Bpt%3A0%3Bmp%3Anumeric%3Blx%3A92204%3Bly%3A439100%3Bosi%3A2&srt=dd&u=325&g=322&f=&pp=&ts_category_default=&pts=&t=&p=1&stop_force_description_search=&s=&show_thumbnails=&show_summary=&from_searchbox_advanced=1&q=macbook+pro&u=325&g=322&qsf=0&postcode=3037VS&distance=&search.x=0&search.y=0&search=Zoek&ts=on
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Apple producten behouden hun waarde behoorlijk goed. Je betaald dus erg veel wanneer je een nieuwe koopt, maar je krijgt er vaak ook veel voor terug wanneer je hem weer verkoopt.

De prijzen zullen dus niet bijzonder laag liggen bij 2ehands aanbiedingen. Maar de beste plaats is dan om op marktplaats.nl te kijken.

PS: Ik heb wel een iPad 2 in de aanbieding ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik denk eBay of Marktplaats. eBay kan je bieden, en als je goed zoekt, en niemand bied erop, kan je hem krijgen voor 30 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hier is een adres voor gebruikte, soms voor nog geen € 200,- maar ik weet niet wat je te duur vind?