Wie kan mij helpen met me msn probleem?

Ik heb windows live messenger 2010 en ik ben blind nu zegt mijn laptop spraak als ik msn aan zet dat hij de hele tijd bezig is met laden wie kan mij helpen om dot te verhelpen ? Ik kan niet zelf dingen instaleren wand dat kan me spraak niet allemaal voorlezen maar mischieen is het heel makelijk te verhelpen ik hoop het
Gr leroy waterval

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Hoi Leroy,
Je kunt voor dit soort problemen het beste contact opnemen met de leverancier van je spraakprogamma (Jaws of Supernova) of met Bartimeus, omdat het voor zienden bijna onmogelijk is, uit te leggen hoe je computerproblemen op moet lossen met een spraakprogamma, ik ben ook blind en niemand in mijn omgeving kan overweg met mijn computer.