Wat is nu het nut van iPhoto op een Imac?

Het is als een bak waar je foto's in kunt gooien, ze enigszins kunt sorteren, enigszins kunt bewerken (maar NIET spiegelen... ehh), en wat dus eigenlijk een programma is dat eigenlijk net helemaal niet handig is.

Waar is het dus voor bedoeld?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

iPhoto is bedoeld om je foto's te sorteren. Je kan in dat programma ook zo'n fotoboek maken die je bij Apple NL kan laten printen en maken.

Ik vind het zelf een stom en vervelend programma.

Daarintegen ben ik meer van Windows. Maar als het op Apple aan komt ben ik verslaafd aan mn iPod.

Dus ik gebruik het programma nooit. Stom programma.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan foto's sorteren op gebeurtenissen bijvoorbeeld een vakantie.
en je kan bij foto's aangeven dat is romer en als je dit op meerdere foto's doet dat herkent hij wie je bent
ikzelf vindt het een handig programma!