ik kan de mappen van resurrection niet vinden op mijn Cod (PS3) wie kan mij helpen?

ik heb hem gedownload op mijn ps3 via de store ik heb de BLES-01031 versie dus het zou moeten lukken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Je weet datt het alleen Zombie-Maps zijn. Dus kijk daar maar even.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik gedaan,en het staat anders zou ik deze vraag niet plaatsen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderen en opnieuw downloaden.. Anders contact opnemen met Sony.