Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de knop Windows Beveiliging? En waar zit die?

Op school staat er altijd op het smartboard: druk op ctrl alt delete of de knop windows beveiliging? Maar wat het is???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
9.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Deze knop is inderdaad terug te vinden op een windows tablet.

E.e.a staat bij de bronvermelding.

Toegevoegd na 3 minuten:
En heeft inderdaad dezelfde of soortgelijke functie als control/alt/delete op een windowscomputer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hallo,

Als je de CTRL+ALT+DEL knoppen indrukt krijg je het taakbeheer tevoorschijn of dat je wilt afmelden, andere gebruiker, windows vegrendelen etc. ( hangt af van je instellingen ).

De knop Windows Beveiliging heb ik nooit van gehoord, maar ze bedoelen denk ik de 'Windows Beveiligingscentrum'.

Met behulp van Windows Beveiligingscentrum kunt u de beveiliging van uw computer verbeteren door de status van diverse essentiële beveiligingsvoorzieningen van de computer te controleren, waaronder de instellingen voor de firewall, automatische updates van Windows, de software die schadelijke programma's opspoort, internetbeveiliging en Gebruikersaccountbeheer. Als in Windows wordt vastgesteld dat er iets mis is met een van deze essentiële beveiligingsvoorzieningen (uw antivirusprogramma is bijvoorbeeld verouderd), wordt een melding weergegeven in Beveiligingscentrum en verschijnt het pictogram Beveiligingscentrum in het systeemvak. Klik op de melding of dubbelklik op het pictogram Beveiligingscentrum om Beveiligingscentrum te openen en informatie te lezen over de manier waarop u het probleem kunt verhelpen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Oh sorry, gebruik je niet toevallig een tablet? Want die hebben geen CTRL+ALT+DELETE. Die hebben zelf een knop op de beeldscherm die je kunt indrukken. Heeft het zelfde effect als de CTRL+ALT+DELETE. Volgens mij bedoelen ze dat ;)

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/What-are-tablet-buttons
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je het intypt bij start dan kom je er zo:) Maar de knop weet ik niet...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding