Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik Microsoft-office downloaden van mijn PC naar mijn tablet en hoe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goeie tegenvraag thijs, als je echt het softwarepakket bedoelt kan dat iig niet, zelfs als er Windows XP/8 op je tablet draait.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als je PC een windows PC is moet je op z'n minst een windows tablet hebben om unerhaupt MS office te kunnen draaien. Dan nog kan je niet het programma even "overzetten". Je zal het installatiebestand op je tablet moeten zien te krijgen om het vandaar af te installeren. Gezien de vraag geef ik je niet veel kans om dit voor elkaar te krijgen.

Ps. De opdracht om antwoord te geven werkt niet echt motiverend. Wellicht kan je de volgende keer je vraag wat beleefder inkleden ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bamibal
11 jaar geleden
Ik zie geen opdracht, alleen een vraag...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn welgemeende excuses aan U781518. Als je een vraag beantwoordt staat er voor de vraag ( in dezelfde kleur) "geef antwoord op de vraag", als ware het een opdracht. Het is mij nooit eerder opgevallen, maar het staat altijd voor de vraag als je deze beantwoord. Nogmaals mijn excuses aan U781518
Voor een tablet bestaat word niet, dit is voor het systeem op de computer.
Wat je wel kan doen is de app "Documents to Go" downloaden, even registreren en al je doc's worden op het internet opgeslagen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding