Welke versie van Microsoft Word en Excel kan ik het beste aanschaffen in dit geval? zie uitleg aub

Voor mijn opleiding moet ik de boeken Office Expert Word en Office Expert Excel 2010 aanschaffen, maakt het nu erg veel uit of ik welke versie(student, zelfstandigen, professional?) ik van deze programma's aanschaf? Op mijn boekenlijst staat verder niets hier over vermeld.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Nee maakt niet uit welke je aanschaft word is word en excel is excel . Het verschil tussen die versies zijn de andere progammas die je er bij krijgt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij al deze versies krijg je eenzelfde WORD en EXCEL versie. Als je student bent is het trouwens erg interessant te kijken op www.surfspot.nl. Hier kun je officiele licenties kopen voor inderdaat spotprijzen.

Succes

Toegevoegd na 6 minuten:
ik heb even gekeken: ik zie office 10 voor 9,75 euro in download versie en op cd is ie een tientje duurder. Dit is wel de medewerkers prijs, de studentenprijs kan ik niet zien maar is wellicht duurder. Kijk of jouw opleiding in de lijst staat van aangesloten opleidingen.