Wat is een goed tekstverwerkprogramma voor de iPad, zoals word?

Pages ken ik al maar dat vind ik erg duur, weet iemand een goede die gratis is of heel goedkoop?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Smart Office2 is een goed alternatief. Werkt prima, maar is ook niet goedkoop.
Documents unlimited kost minder maar ben ik niet tevreden over. Dat geldt ook voor de gratis apps documents free en documents 2 free

Mijn vaste app buiten pages is nu DocsToGo, kan alles en doet alles, zeer tevreden over, maar ja wel duur.
Wat je kan doen is een monitor app downloaden die je waarschuwt wanneer apps voor korte tijd goedkoper of gratis worden aangeboden, en tot die tijd een gratis app gebruiken.