Is er mogelijkheid om de alt+linker muisknop snelkoppeling in Firefox uit te zetten?

Mijn ventrilo push to talk key zit op alt, en ik heb heel vaak als ik praat, dat ik dan dat scherm open om de HTML versie te downloaden. Heb al gekeken naar Addon Customizable hotkeys, maar daar kan ik het niet mee uitzetten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

ik gebruik Firefox 5, en hoe vaak ik ook op ALT + m'n linkermuisknop klik...... bij mij gebeurt er gewoon niets :s

ik heb gezocht op google maar daar vind ik ook niets terug.

misschien moet je eens zoeken op sneltoetsen ipv snelkoppeling.

zie link hieronder :
hopelijk zit er iets voor je tussen wat helpt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is als je alt met linkermuisknop op een link klikt. Sorry dat was niet helemaal duidelijk aangegeven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
owja... :) heb ik het ook
dat weet ik ook niet hoe je dat euvel kan oplossen