Kun je een software opnieuw op een pc zetten nadat je hem al een keer op een andere pc hebt gezet?

Ik ben namelijk van plan om een software te komen (fruityloops studio 10, dj-programma) en voor mij is dit redelijk duur. Maar ik wil over zo'n half jaartje misschien ook een nieuwe laptop, kan ik die software dan opnieuw op die nieuwe laptop installeren nadat ik hem al een keer op mijn huidige laptop heb geïnstalleerd of moet ik dan een nieuwe kopen? alvast bedankt voor je antwoord!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2.8K

Antwoorden (3)

Ja, als je hem op je oude pc verwijderd kun je de licentie code weer opnieuw gebruiken bij je nieuwe pc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onderstaand komt van de site van de leverancier af. Het komt er in het kort op neer dat je fruityloops studio 10 op meerdere PCś mag installeren, zolang je er maar geen misbruik van maakt, en jij de enige gebruiker van al die versies bent.

--------------------------------------------

Can I install FL Studio on more than one PC (if I own a License)?
2010/02/13, viewed 15323 times
Yes.

With conditions:

We are reasonable and understand that many people have a home PC, laptop and possibly work PC. As long as you are the only person using FL Studio there is no problem. The best way to ensure this is to install FL studio for your account only (not 'All users'). So yes, multiple installations where you are the only user, is allowed.

Abuse:

Be aware that abuse of this privilege will not be tolerated. Where we detect more than one person using the same license, your Software licence can be revoked and deactivated (see our End User License Agreement).

Caution:

Not only do we prohibit you sharing your FL Studio activation with your friends, it is a particularly bad idea, since you can't control who they pass it onto in future. We have seen cases of a licence ending up on the internet and 10,000's attempted installations after we shut an account down.

The FL studio Support Team.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een licentie issue.
Het kan zijn dat sommige bedrijven hun licenties aanbieden voor meerdere pc's en sommige bieden ze alleen maar aan voor 1 pc. Ik raad je aan om de licentie voorwaarden te lezen van de programma's. dat neemt een heleboel onzekerheden weg.