Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand wat ik misschhoen fout heb gedaan in MS Word?

Voor ons bedrijf heb ik tabellen aangemaakt voor urenspecificaties. Als ik voor 2 aansluitende weken urenspecificaties moet maken voor dezelfde opsdrachtgever, dan kopieer ik gewoon de 1ste specificatietabel naar de volgende pagina. Heb ik altijd zo gedaan, maar opeens kopieert Word alleen de tekst ín de tabel en niet meer de tabel zelf. ??????

Toegevoegd na 3 uur:
misschien ;-)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
519

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Kies eens ( rechtsklikken ) voor plakopties, behoud van bron opmaak.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het zelf even getest in Word (ik heb de versie van 2010) en als je hierbij een tabel hebt gemaakt en je selecteert deze tabel in zijn geheel (dat alles helemaal blauw is gearceerd zeg maar) dan doe je rechtermuisknop kopiëren en dan ga je naar de plaats waar je het wilt plakken. Dan doe je rechtermuisknop en dan zie je plak opties staan. Kies dan voor het eerste vierkante icoontje, opmaak van bron behouden. Zo houd je de tabel. Jij hebt waarschijnlijk het 3e vierkantje icoontje aangeklikt, alleen tekst behouden. Hoop dat het je zo lukt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan is er waarschijnlijk wat mis met Word ofzo, want zoals ik beschreven heb hoort het gewoon te werken. Sorry, ik kan je niet verder helpen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding