Is er een Freeware Text Editor vergelijkbaar met Microsoft Word?

Hey, ik zoek een Freeware simpele text edit met toch alle opties die MS Word ook heeft. Ik ken Open Office en Google Docs/Drive al, maar die bevallen me allebei niet zoveel als MS Word. (Sidevraag: Is er een gratis versie van MS Word te krijgen? Legaal? Maakt niet uit welke, 2000 tot 2010)
Bedankt voor het lezen en hopenlijk krijg ik een andwoord ASAP.

~Mobi

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Er is ook nog LibreOffice, het gratis alternatief voor Windows Office en geschikt voor Windows, Mac of Linux-computer. Het pakket bevat zes modules: Writer, Calc, Impress, Draw, Math en Base. De TDF gemeenschap, bestaande uit gebruikers, ontwikkelaars en vrijwilligers, biedt je volledige ondersteuning en documentatie aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt ;) Ik gebruik deze nu overal voor, het is handig en ook aan te raden voor andere mensen.