Waarmee kan ik m2t-video's afspelen?

Ik heb een aantal videobestanden gekregen in m2t-formaat. Geen van de programma's die ik al op mijn PC heb geïnstalleerd kan die bestanden afspelen.

Ik heb Windows Vista 64 Ultimate.

Welke speler kan ik installeren om deze bestanden af te spelen?

Cryofiel
11 jaar geleden
in: Software
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb wat toegevoegd bij c4th's antwoord, misschien heb je er wat aan.

Het beste antwoord

Ik zou het met VLC doen. Perfecte alleskunner.

http://www.videolan.org/vlc/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

VLC kan bijna alles wel afspelen.
wat u anders kan doen is een codec downloaden en die instaleren of een zo genoemde converter dowloaden.

dit programma heet DVDsoft studio is een er goed programma.
heb er zelf veel goede ervaringen mee.

http://www.dvdvideosoft.com/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hieronder een link met daarin alle programma's waarmee een m2t-bestand afgespeeld kan (zou moeten kunnen) worden.

http://www.fileinfo.com/extension/m2t
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Cryofiel
11 jaar geleden
Hmm... die site zegt dat ik m2t kan afspelen met Windows Media Player. Toch lijkt mijn Media Player het niet te kunnen. Kan dat aan de Windows-versie liggen (Vista kan het niet, Windows 7 kan het wel, of zoiets), of zou ik ergens een codec vandaan moeten plukken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die site is ook niet compleet: VLC staat er niet tussen. En voor veel spelers moet je dan eerst een codec downloaden. Gewoon VLC gebruiken, doe ik ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vandaar ook mijn "(zou moeten kunnen)"
Ik weet dat informatie niet altijd overeen komt met de werkelijkheid.
Daarnaast is bovengenoemde vlc-player best een goed idee. Ik kan daar de meest exotische formaten op afspelen, maar ik heb geen ervaring met m2t-bestanden. Kan inderdaad aan de windowsversie liggen.
Ik vond dit voor je:
http://muvipix.com/phpBB3/viewtopic.php?style=6&f=12&t=9182
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je al een keer geprobeerd m2t naar mpeg(of m2ts) te hernoemen? En heb je al een codec pakket als k-lite geïnstalleerd? WMP op win7 speelt bij mij wel m2ts af (wat hetzelfde is als m2t zover ik weet).
Lastige bestanden, maar met Splash Lite moet je ze probleemloos kunnen afspelen:
http://mirillis.com/en/downloads/downloads.html
Onderaan vind je de gratis versie!
Pieter2011
11 jaar geleden
VLC is populair als afspeelprogramma omdat het vrijwel ieder videobestand zonder problemen afspeelt. Ook kun je makkelijk gedownloade ondertitels toevoegen.
VLC media player is een zeer goede mediaspeler die bijna alle audio- en videobestandsindelingen afspeelt (o.a. avi, mpeg, asf, wmv, mov, flash video, wma, mp3, ogg, m2t en aac).