Hoe kan ik instellen dat altijd wordt gevraagd waar ik een programma wil installeren?

Als ik bijvoorbeeld Command and Conquer 3: Tiberium Wars installeer wordt mij niet gevraagd waar ik hem wil installeren en wordt hij dus automatisch op de C schijf (1e partitie) geïnstalleerd, terwijl ik hem liever op de E schijf heb (3e partitie). Zo wil ik ruimte vrijhouden op mijn C schijf om normale programma's te installeren en de games op de E schijf. Hoe kun je dit instellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dat is niet mogelijk. Elke game kan een andere installer hebben. Het is eventueel wel mogelijk de Program Files locatie te wijzigen. Maar denk niet dat dat handig is.

Toegevoegd na 15 minuten:
Ik zie trouwens (in dit filmpje) dat je via custom gewoon de installatie locatie kunt uitkiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

nee dat kan niet met sommige setups wel
maar sommige niet je kan het wel denk ik verplaatsen