Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb me ipod gejailbreakt met de ios 5.1.1 als ik nu cydia open sluit hij meteen weer af en doet hij niks? wat zou dat kunnen zijn???

als ik nu cydia open sluit hij meteen weer af en doet hij niks? wat zou dat kunnen zijn???

Toegevoegd na 58 seconden:
(edit) me email en de browser opent ook niet meer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
614

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Reboot je iPhone of ga naar laatst geopende apps houd het ingedrukt dan kan je het weghalen en dan kan je het opnIeuw openen daarna werkt het weer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je ipv een untethered jailbreak, een tethered jailbreak gedaan. Dit betekend dat je elke keer je iPod aan je computer moet hangen, om gebruik te kunnen maken van de Cydia. Dit kun je doen door RedSn0w te gebruiken. Wanneer je je iPod aan je computer hebt hangen moet je dus RedSn0w openen en dan kiezen voor de opties; extras. Vervolgens moet je één van de opvolgende optie gebruiken, ik dacht Just boot (wijst zich vanzelf de weg) om Cydia weer te kunnen gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je moet je ipod rebooten dat moet via redsnow met het zelfde progamma als dat je hem gejailbreakt dan ga je naar extra en dan naar reboot
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding