Waarom kan ik bij Photoshop bij het uitsnijden alleen een recht hoek uitsnijden en de breedte niet aan passen?

Ik bedoel dat als ik iets wil uitsnijden ik maar een vorm krijg en die kan ik niet aan passen. Wel groter en kleiner maken. Maar niet breder of smaller en nu wil ik een bierkan maar dat gaat niet. Wat moet ik doen zodat dit wel kan.

Ik heb versie cs5.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
gvrox
11 jaar geleden
Wat bedoel je met "bierkan" ? Beer can -> bierblikje of tikfout voor vierkant ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ehh vierkant.

Antwoorden (2)

Je kunt de lasso tool gebruiken om een selectie te maken, als je dat doet, kun je vervolgens diezelfde selectie gebruiken om uit te snijden.

Ik geloof trouwens ook dat het gewoon met de slice tool zelf kan ( of in ieder geval kon.. ) helaas gebruik ik Photoshop amper nog, dus ik weet niet of dat in CS5 ook nog het geval is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee. Maar toch bedankt.
Je moer bovenaan op "clear" klikken