Hoe kan ik dit verhelpen?

iTunes start nu automatisch op als ik mijn iPod inplug, dat wil ik niet maar ik weet niet hoe ik het weg krijg.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik heb het uit de bron gehaald en ik zal het voor je vertalen en in stapjes uitleggen.

Stap 1. Ga naar Configuratiescherm
Stap 2. Klik op Hardware en Geluiden
Stap 3. Als het goed is, zie je Automatisch Afspelen staan, klik daarop.
Stap 4. Scroll helemaal naar beneden. Als het goed is, zie je Apparaten staan en daaronder je iPod.
Stap 5. Klik op het pijltje, dan zie je keuzes. Kies voor Geen actie ondernemen en sla het daarna op.

Als het goed is, start het niet meer op als je het erin plugt. Succes!