hoe mijn gegevens terug zetten als ik op start druk

als ik op start druk heb je alle programma s bij mij is dit weg is er iemand die mij kan helpen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Misschien helpt het als je met de rechtermuisknop op start drukt en dan kiezen voor klassiek start menu

Toegevoegd na 1 minuut:
misschien dat je dat dan via de "eigenschappen"moet doen, weet niet welke versie van Windows je hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Had ik ooit met mijn afbeeldingen. Deze kon ik vanuit de prullenbak herstellen. (in prullenbak linkermuisknop op je bestand en dan bestand herstellen)
Hoop dat dit voor je werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt de standaardinstellingen voor het menu Start herstellen.
Klik met je rechtermuisknop op Start en met je rechtermuisknop op Eigenschappen.
Klik dan op de tab Menu Start en klik op Aanpassen.
Klik in het dialoogvenster Menu Start aanpassen op Standaardinstellingen gebruiken en klik vervolgens op OK.
Pieter2011