Hoe krijg ik de rood gekleurde, onderstreepte letters weer gewoon zwart in Word 2007?

Ik zit leuk te typen in Word en er is niets aan de hand. Plotseling verandert de zwarte kleur van de letters in rood en wordt alles wat ik typ ook nog eens onderstreept. Ik zal vast een verkeerd knopje ingedrukt hebben, maar ik zou niet weten hoe ik dit weer ongedaan moet maken.
Control Z heeft geen nut en ook met de instellingen is volgens mij niets mis (dat blokje met een onderstreepte u is niet aangeklikt en de kleurinstelling staat gewoon op zwart).

Wie heeft deze functie bedacht en wat is er in vredesnaam het nut er van?!

En is het vreemd dat ik hier veel pissiger om kan worden dan om het belachelijke rechtssysteem van België, de bloedirritante Frank Snoeks, het tenenkrommende SBS6 en de huidige positie van Geert Wilders bij elkaar?

Het zal wel iets heel kleins zijn, maar ik zal, als digibeet, de antwoordgever toch enorm dankbaar zijn.

Toegevoegd na 4 minuten:
Oh, ik was bezig met een tabel en er komt nu steeds een verticale zwarte lijn aan de linkerkant te staan.
Handige functie hoor...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
16.2K

Het beste antwoord

Dan heb je de nogelijkheid "Wijzigingen bijhouden" in gebruik genomen, Ctrl +Shift+E. Als je die toetscombinatie nog een keer indrukt haal je het weer weg.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dit is waarschijnlijk je spellingscontrole. Controleer of je de goeie taal hebt geselecteerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maak de zin of het woord blauw en dan klik je op spellingscontrole uit en dan is het weg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ergens heeft een vinger iets per ongeluk aangeklikt.
zie bovenin 'controleren' en ga daar heen.
Zie dan het menuutje naast wijzigingen bij houden. Er staat origineel, of markeringen of geen markeringen.
Open dit menu en klik op 'geen markeringen' dan moet het over zijn.
Succes, hoop dat je wat aan de afbeelding hieronder hebt.
Plaatje bij antwoord
een jaar geleden