Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik internet explorer 9 verwijderen?

IE9 werkt bij mij niet goed en wil terug naar 8 maar dit lukt niet. Ik heb het geprobeert via geïnstalleerde updates maar daar staat ie niet tussen. Heeft iemand nog een andere manier?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

naar configuratiescherm, dan ie9 daarin zoeken. dan kun je deinstalleren, en als je opnieuw opstart heb je automatisch weer ie8.

heb ik ergens gelezen, dus ik weet niet zeker of je ie8 of 9 krijgt. maar proberen kan geen kwaad ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Internet Explorer verwijderen
De volgende instructies zijn van toepassing op Windows 7 en op Windows Vista.

1.Klik op de knop Start, typ Programma's en onderdelen in het zoekvak en klik vervolgens op Geïnstalleerde updates weergeven in het linkerdeelvenster.

2.Blader onder Een update verwijderen omlaag naar de sectie Microsoft Windows.

3.Rechtsklik op Windows Internet Explorer 9, klik op Verwijderen en klik vervolgens op Ja.

4.Klik op een van de twee mogelijkheden:

•Nu opnieuw opstarten (om de procedure voor het verwijderen van Internet Explorer 9 af te sluiten en de vorige versie van Internet Explorerterug te zetten).

•Later opnieuw opstarten (wachten totdat u uw pc afsluit of opnieuw opstart).

Succes

Toegevoegd na 34 minuten:
ConfigScherm -> Programma's en onderdelen -> geinstalleerde updates weergeven (linksboven). Windows internet explorer 9 verwijderen.

En als hij daar niet bij staat is er iets goed mis met die pc. Misschien lukthet dan nog om met Systeemherstel terug te gaan naar IE8.

Toegevoegd na 22 uur:
System Restore is engels voor systeemherstel :)
Dus ik had t goed (Y)

Toegevoegd na 22 uur:
@Mokummer: ik zie nergens een antwoord van jou , en daarbij, ik zal nooit een - geven , iedereen doet wat ie kan ....denk ik maar
Daar is dit ook voor bedoeld, ik zie soms waanzinnige antwoorden langskomen, dacht je nou werkelijk dat ik daarop ga reageren ? Nee hoor
Iedereen in zn waarde laten is mijn motto

gr
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een systemrestore kan ook. Ga naar 'commando uitvoeren' (sorry ik heb een buitenlandse Windows, weet de naam niet precies) in het 'startmenu'. Type daarin RSTRUI en dan enter. Je kunt hier een datum kiezen naar welke je je systeem wilt terugzetten. Kies dan een datum net voor de installatie van IE9.
De mooiste mooie optie in Windows !
Iedereen zou dit een keer moeten proberen, ook al heb je op het moment geen problemen met je PC.
Het lost erg vaak je PC trammelant op.
En documenten en andere aangemaakte files enz ben je in principe niet kwijt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ter aanvulling kunt u meer informatie lezen op de volgende Microsoft website:

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/how-do-i-install-or-uninstall-internet-explorer-9
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding