Hoe verwijder ik bearshare van mijn pc?

Dit rotprogamma gaat er niet meer af!!
Heel mijn pc gaat eraan!!!!!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (4)

Handmatig uninstalleren.
Ga naar de map van bearshare en klik op uninstall.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit werkt niet hoor. bearshare is een soort spyware.
Normaal kan je programma's via "software" verwijderen. Dit vind je bij configuratiescherm > software (of programma's en onderdelen). Vervolgens zoek je in de lijst naar Bearshare en klik je op verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het eens met Spyware Doctor. Met dit programma kun je het verwijderen. Spyware doctor kun je hier downloaden: http://www.pctools.com/spyware-doctor/purchase/ (je moet gewoon de trial versie doen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ow. Spyware doctor heb ik is een hele goede programma en trouwens je kan het gratis krijgen gewoon voor license op youtube kijken.
Rustig nou maar! Bearshare is misschien ongewenst, maar het zal heus niet uit de hand lopen.

Een programma verwijderen gaat in Windows als volgt:

Klik op Start.
Klik op Configuratiescherm.
Klik op Een programma verwijderen.
Klik op het programma dat je wilt verwijderen.
Klik op Verwijderen.

Het zou kunnen dat je nu een melding krijgt dat het programma nog loopt (en daarom op dit moment niet verwijderd kan worden). Je sluit het programma gewoon af en voert bovenstaande stappen, als dat nodig is, opnieuw uit.

Mocht je dit al geprobeerd hebben, en het dus niet van nut zijn geweest, laat ik je dan het volgende mee geven.

Bij het oplossen van een probleem, of het nou een computerprobleem is of niet, is het altijd erg belangrijk om rustig te blijven. In een staat van paniek kun je niet logisch denken en niet goed zien wat er precies aan de hand is.