Hoe krijg ik op mijn computer de dag en datum als ik met de muis op de tijd ga staan?

Tot voor kort kreeg ik de dag en datum te zien als ik met mijn muiswijzer bovenop de tijd rechtsonder in de taakbalk ging staan. Nu gebeurt dat ineens niet meer. Hoe krijg ik dat terug?

13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Klik op start.
Configuratiescherm.
Klik op taakbalk en menu start.
Dan zie je links een pictogram.
Kijk of daar klok weergeven staat aangevinkt.
Zo werkhet bij mij,,windows xp.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als ik met mijn muis over de datum ga, zie ik ook de datum, als je erop dubbelklikt zie je het ook, misschien kan je het daar instellen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zondag
13 jaar geleden
Als je met je muis over de TIJD gaat bedoel je zeker, maar toch een + hoor.