wat is een goed programma om een stuk uit een filmpje te knippen

ik heb van internet het filmpje van de optocht in breda gedownload, maar wil eigenlijk alleen het stukje hebben van onze groep hoe en waarmee kan ik dit het makkelijkst doen? het is een .mp4 bestand maar ik kan hem evt converten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
16.4K

Antwoorden (4)

Het (gratis bij Windows meegeleverde) movie maker is hier zeer geschikt voor. Ik weet niet zeker of deze mp4 herkent, maar je zegt dat je kunt converteren. Mpeg, wmv en avi worden zeker herkend. Op de tijdbalk kun je gewoon het deel selecteren dat je niet wil hebben en dat (via het klembord) wegknippen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Avid FreeDV en Wax zijn gratis en vrij goed. Als je al windows hebt is movie maker idd een optie, maar die kan geen .mp4 lezen.

Wil je movie maker gebruiker (erg gebruiksvriendelijk) dan zet je eerst het .mp4 bestand om met het gratis progje any video converter ;)

Toegevoegd na 35 seconden:
Moviemaker kan dus helaas standaard geen .mp4 lezen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je Vista of Win7 als besturingsprogramma hebt, kun je Windows Live Movie Maker downloaden. Dat is geschikt voor het bewerken van MP4 video's. Als je van plan was om de video op You Tube te zetten, kun je tegenwoordig ook op die site je video's bewerken, bij voorbeeld aan elkaar plakken:
http://www.google.com/support/youtube/bin/answer.py?hl=nl&answer=183851
Pieter2011
13 jaar geleden
Dit is en blijft het beste en makkelijkste programma om dergelijke klusjes op te laten knappen :

http://www.freemake.com/free_video_converter/

Dit programma is eigenlijk een alles-in-één-pakket,want je kunt er precies dát mee doen,wat U vraagt ! Converteren,knippen,plakken. Kortom ideaal !!

Groet:Zoekertje