Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe heet dit spel?

ik zoek een spel waarbij je steden moet bouwen. ik heb het een aantal jaren geleden bij een vriend gespeeld maar ik weet niet hoe het heet. je moet in deze tijd (geen sicene fiction of heel lang geleden,) een stad bouwen. je moet monumenten maken en infrastructuur bouwen zoals water gas en stroom. je kunt ook zelf rampen aansturen. zoals orkanen rellen en nog een.

weet iemand hoe dit spel heet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
739

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Inderdaad! Dat is simcity! Je hebt daar alleen nu allemaal andere uitvoeringen van! Ik heb het laatst gekocht maar ik vind het niet meer zo leuk als vroeger. Nu moet je namelijk zelf de huizen neer zetten en die veranderen niet. Vroeger was het zo dat je een plaats aangaf waar huizen gebouwd werden dat de Sims daar zelf hun huizen bouwden en dat groeide mee met de luxe van jou stad. Dat is nu helaas niet meer zo met het nieuwe spel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal juist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaad, sim city
je hebt deel 1 tot en met 4 waarvan ik persoonlijk 3 het beste vond.
Dit is zeker simcity
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeker simcity, maar als je dat soort spellen leuk vindt zijn er nog honderden andere tycoon games. (zelfs een wc tycoon :S)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding