Ik heb op outlook perongeluk de pop ups uitgezet, hoe schakel ik ze weer in?

Met die pop-ups bedoel ik dat kleine berichtje dat je rechts onder in beeld krijgt als er een mail binnen komt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
6.7K

Het beste antwoord

Menu
Extra
Opties
Tabblad voorkeuren > emailopties
Geavanceerde e-mailopties
"Een waarschuwing voor nieuwe e-mail weergeven op het bureaublad" aanvinken

John van Kieskeurig.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Je was nét even sneller dan ik!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe zit dit bij outlook 2010 dan, want ik kan menu niet vinden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi, met menu bedoel ik de horizontale balk bovenin je outlookscherm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eventueel kin je voor outlook 2010 hier de oplossing lezen (engelstalig)
http://office.microsoft.com/en-us/outlook-help/turn-on-or-off-new-message-alert-pop-up-window-HA010355032.aspx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja er staat: bestand, start, verzenden/ontvangen, map, beeld. Maar hierbij zie ik geen opties staan..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat punt 4 in de engelstalige uitleg van de link van belang is: 4.Under Message arrival, select or clear the Display a Desktop Alert check box.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
meh

Andere antwoorden (1)

--  Klik in het menu op Extra en dan op Opties.
--  Klik op het linker tabblad (Voorkeuren).
--  Klik op de knop E-mailopties (rechtsboven).
--  Klik op de knop Geavanceerde e-mailopties.

In het tweede blokje (Bij het ontvangen van nieuwe items in mijn Postvak IN) kun je aanvinken wat je wilt laten gebeuren. Ik denk dat de volgende twee opties voor jou interessant zijn:

--  Een pictogram van een envelop weergeven [...].
--  Een waarschuwing voor nieuwe e-mail weergeven [...].
Cryofiel
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe zit dit bij outlook 2010 dan, want ik kan menu niet vinden!
Cryofiel
12 jaar geleden
Als je menu gewoon verborgen is, kun je op Alt-X drukken. Zonodig daarna nog op O (de letter tussen de I en de P, niet het cijfer nul). Als dat niet werkt, klik je op de ronde bol linksboven in je Outlook-scherm. Dan opent zich een nieuw scherm, en daar klik je op Opties, Instellingen, of iets wat daar op lijkt (ik kan het niet proberen, dus ik moet het nu uit mijn hoofd zeggen). Vervolgens zoek je tussen alle instellingen naar iets dat het meeste lijkt op de dingen die ik in mijn antwoord beschreef.