weet iemand hoe je een visitekaartje of een ander klein kaartje maakt met een soort qr code alleen komt er dan een 3d plaatje kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Er zijn online tools om een QR code te genereren. Die kun je kopieren en plakken in bijvoorbeeld Word.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan de QR-pro gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met bit.ly kun je een URL bij voorbeeld http://www.goeievraag.nl/antwoord/geven/312610

omzetten naar een code en je krijgt dan automatisch een pagina met zo'n plaatje. Kun je rechtstreeks afdrukken of als je geen printer hebt, afdrukken in de openbare bibliotheek. Kost je geloof ik een dubbeltje of zo :-)Kijk maar in de bron: Daar staat zo'n plaatje en wijst naar deze pagina.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je dat je het kaartje met de QR code voor de webcam moet houden en dat er dan een 3d-beeld ontstaat? Dat heet Augmented Reality, daar heb je gespecialiseerde software voor nodig om dat te maken.

de QR-code verwijst naar de URL van de pagina waar het augmented beeld op staat EN zorgt voor de ankerpunten van de projectie.