Menu maker?

Wat is een goed programma om een menu te maken, Niet voor een website maar gewoon een programma, Waarbij je bestanden kan openen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Met PStrat kun je een losstaand menu maken...

http://www.itips.nl/index.php/software/622-pstart-een-apart-startmenu-maken
rose
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Let wel op en kijk eventjes hier:
http://www.siteadvisor.com/sites/pegtop.de?pip=false&premium=false&client_uid=1664359278&client_ver=3.3.0.176&client_type=IEPlugin&suite=false&aff_id=0&locale=nl_nl&os_ver=6.1.1.0&ref=safesearch
rose
13 jaar geleden
Lees wel wat er staat: 'Uit onze test blijkt dat de downloads op deze website geen adware, spyware en andere ongewenste programma's bevatten.'
rose
13 jaar geleden
http://www.siteadvisor.com/sites/pegtop.de/downloads/6698898/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt! Dat zocht ik ;)!

Andere antwoorden (2)

Dreamweaver?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of bedoel je een menu kaart? Dan zou je Indesign kunnen gebruiken of Photoshop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha ja ik was ff in de war maar volgens mij bedoelt de vraagsteller een menukaart, ook vanwege meer vragen die hij/zij gesteld heeft.
Dan is dreamweaver niet echt het juiste programma denk ik.
Het is geheel duidelijk waar dit voor moet dienen, maar hier twee mogelijkheden.
Quick Menu Builder (gratis)
In Total Commander (goed werkende shareware) zit een inbouwde mogelijkheid om een eigen menu te maken voor programma's die op de harde schijven staan.

Toegevoegd na 4 minuten:
Het is niet geheel duidelijk waar dit...enz