Waarom wilt XFire mij niet laten registeren ?

Er komt te staan: 'We're sorry, but based on the information you have provided you are ineligible to register.'

Ik heb eerst gewoon een scherm gekregen waar ik al mijn gegevens op invoer enzo. maar toen ging er iets mis, en wilde ik terug gaan naar dat scherm, en toen kreeg ik opeens dit. Dit krijg ik nu al de hele dag....

Toegevoegd na 32 minuten:
Ik heb de cookies geprobeert te verwijderen, maar het is nu al gelukt via mijn minilaptop. dus nu heb ik een account (:

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

misschien je leeftijd niet goed ingevuld ?
er staat meestal ook de reden waarom
je moet denk ik even je cookies opruimen voor je verder kan gaan ?
capthavoc
13 jaar geleden
Vul eens in dat je 16 bent of 18...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat voor leeftijd vul je in? Mogelijk mag je alleen registreren boven een bepaalde leeftijd.

Toegevoegd na 8 minuten:
Gefeliciteerd :)
Xfire is een leuk programma, maar ook wel confronterend om na een bepaalde tijd te zien hoeveel tijd je eigenlijk besteed aan games, haha.
Kimath