Is TeaTimer (van Spybot Search&Destroy) nog nodig na een update naar versie 2.4?

Ik gebruikte versie 1.6 van Spybot Search&Destroy. Onderdeel daarvan was TeaTimer, ook bekend als Spybot-SD Resident.

Nu heb ik Spybot Search&Destroy ge-update naar versie 2.4. De vorige versie werd automatisch verwijderd - op die TeaTimer na.

Nu heb ik dus Spybot Search&Destroy versie 2.4, en is de TeaTimer van versie 1.6 nog actief. Ik zie in de installatiemap van versie 2.4 overigens geen TeaTimer staan, dus wellicht is die functionaliteit nu op een andere manier geregeld, of misschien is het zelfs wel de bedoeling dat ik de "oude" TeaTimer nog gebruik.

Via Control Panel kan ik TeaTimer niet handmatig verwijderen.

Wat is nu de bedoeling?
--  De situatie laten zoals ze nu is, dus met de "oude" TeaTimer?
--  TeaTimer alsnog zelf verwijderen?
--  Iets anders?

Cryofiel
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Het is onduidelijk waarom TeaTimer in de nieuwe versie verwijderd is, maar het heeft nog steeds dezelfde functionaliteit. Dus gewoon blijven gebruiken.

Toegevoegd na 1 uur:
Spybot S&D bevat nu geen real-time bescherming tegen ongewenste wijzigingen in het register. TeaTimer biedt dat wel.
SimonV