Lijkt mij wel, google, er maar eens op. Er staan er zat op het web, en die laten zich gewoon open op je pc.

Toegevoegd na 28 minuten:
Kijk eens op onderstaand linkje dat vindt je alles
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor.
Klik op onderstaande link:

http://www.ebook.nl/store/ebook_pages.php?id=104&page=help
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk kan je een e-book lezen op je laptop. Een laptop is net zoals een pc. Je hebt wel reader software nodig, meestal is dat wel geïnstalleerd. En anders is er genoeg gratis spul te vinden op het wereldwijde web waarmee je je online boeken kunt lezen. Daarvoor kun je zoeken op Google :-)

Veel leesplezier toegewenst!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een ePub ebook zoals bol.com ze verkoopt kun je met Adobe Digital Editions gewoon lezen op je pc.