Hoe kan ik het automatisch starten van een aantal programma's voorkomen bij het aanzetten van de pc?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

1. start
2. uitvoeren
3. msconfig -> enter
4. ga naar tabblad 'opstarten'
5. daar kan je de programma's aanvinken die je niet wilt laten opstarten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-)

Andere antwoorden (4)

OF in de instellingen van het programma zelf
Of in windows:
start menu -> prgramma's -> opstarten
Als daar ht icoontje vn desbetreffende programma staat: Weghalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met het programma CCleaner kun je dit instellen. Je kan instellen welke programma's opstarten als je de pc start.

Dit kun je vinden onder 'gereedschap > opstarten'

Dit programma heeft overigens nog meer tools om je pc optimaal te kunnen onderhouden, een aanrader!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met Scotty, dit is een waakhond voor je pc. Je kan hiermee programma's uit de startup halen of een vertraging meegeven. Tevens houdt dit programma in de gaten of iets zichzelf in de startup wil zetten. Als dat gebeurd dat blaft hij en krijg je een scherm omhoog waar je aan kan geven of dit goed is of niet. Scotty houdt je pc schoner want het geeft ook virussen/trojans minder kans.

En het is gratis ;-)

Toegevoegd na 6 minuten:
Scotty, zo heet het hondje in het programma WinPatrol
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat kan je vaak bij de opties van dat programma zien.
je hebt vaak ook met de installatie kunnen kiezen of je het wou op laten starten als je computer is opgestart