hoe kan ik meerdere mails tegelijk doorsturen met outlook ?

kan je met outlook ook meerdere mails tegelijk doorsturen naar een andere mail, of moet dit een voor een.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
25.6K

Antwoorden (2)

Je kunt wel één mail naar meerdere adressen gelijktijdig mailen, maar je kunt meerdere mails tegelijk naar één adres sturen. Zelfs als je meerdere berichten in één map plaatst en je verstuurt deze, dan is het toch maar één mail.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik snap niet wat je bedoelt, ik heb een hele map vol met berichten, en die wil ik graag naar een ander emailadres sturen, en ik weet niet hoe dat moet
Selecteer de emails die je wilt doorsturen eb klik op "doorsturen". Alle geselecteerde emails zullen nu als 1 email in 1 keer worden doorgestuurd naar het door jou opgegeven adres
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als die knop bestond zou dat heel fijn zijn
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In outlook is die knop er in de bovenbalk. Andere optie is met rechts te klikken op de geselecteerde emails en dan te kiezen voor doorsturen.