Is er een Android app die de cache van 1 app kan schoonmaken?

Ik kan alleen apps vinden die de cache van alle apps schoonmaakt, of je moet eerst door de hele lijst gaan zoeken.
Heb problemen met de Youtube app dat hij snel traag wordt, door het schoonmaken van de cache wordt dit verholpen. Maar Youtube bevindt zich aan het eind van de app lijst, dus lastiger om steeds alleen deze app te moeten vinden in de lijst.

Toegevoegd na 3 uur:
Vind het zo jammer dan de youtube app dit zelf niet goed regelt, of zelf een optie heeft op de cache op te schonen.

Misschien is er een app die de cache in de gaten houdt en als die van een bepaalde app boven een drempel uitkomen, dan wordt opgeschoond.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (2)

Ik gebruik app cache cleaner. Als je dit programma opent dan zie alle programma's die cache bestanden opslaan. Omdat de lijst niet zo lang is heb je youtube snel gevonden en kun je alleen de cache van youtube wissen.
Maar wat is het probleem om de cache van alle apps te wissen? Ik gebruik regelmatig de widget van deze app cache cleaner om alle cache te wissen. Daar blijft mijn toestel alleen maar snel van.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wil niet alle cache verwijderen, omdat ik van bijvoorbeeld de browser de diverse webpagina instellingen wil behouden. Zoals de zoekinstellingen van google, inloggegeven zoals voor GV, enz. Volgens mij zit dat ook in de cache opgeslagen. (Gebruik Chrome voor Android).
Bij applicatie beheer in je telefoon instellingen heb je die optie toch ook. Klik daar YouTube aan en vervolgens op gegevens wissen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat doe ik dus nu. Maar vind het gewoon vervelend, als ik merk dat het traag wordt, om dat daar naartoe te gaan. Wil eigenlijk 1 druk op een knop doen, paf boem, klaar. Vind het zo jammer dan de youtube app dit zelf niet goed regelt, of zelf een optie heeft op de cache op te schonen.